• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

1 juni då är det dax för samlingslån

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Bankerna ger så mycket avslag? Men det stämmer ju inte. Du har fel. Du är tyvärr förmodligen grundlurad av media eller följer rykten på internet. Utan att tänks efter själv. Kanske blir du även arg när du konfronteras med sanningen? Du är inte ensam. Så ser världen ut nu. Kanske skriver du igen om att jag är helt blåst eller har fel. Det är okej. Jag lämnar tråden och önskar alla lycka till.


Haha, vad snackar du om? Vi diskuterade varför TS och många andra i tråden får avslag av bankerna med förutsättningar som innan Corona hade gett betydligt fler svar. Grundlurad av media och internet? Nej, jag gör min bedömning baserat på vad folk på detta forum skriver efter sina ansökningar. Jag hajar absolut inte varför du verkar tro att det är högst omöjligt att bankernas dåliga svar har mycket med covid-19 att göra. Det är ju otroligt logiskt att de blivit hårdare.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp